niedziela, 12 maja 2013

Piosenki tygodnia

"What if the storm ends" - Snow Patrol. Znalazłam tą piosenkę podczas oglądania fanmade zwiastunów Pięćdziesięciu twarzy Greya, występuje ona w prawie każdym z nim i po prostu się w niej zakochałam. Choć jest niezwykle smutna jest piękna, ale z tego względu, że jest melancholijna nie zawsze mam nastrój jej słuchać, zwłaszcza w tym tygodniu gdzieś tak do czwartku wieczorem miałam dobry humor, więc słuchałam jej tylko kilka razy, lecz potem... Dziś słuchałam jej już z 5 razy, ale... Polecam piękna piosenka, lecz ostrzegam że straszna długa przygrywka? Tak to się nazywa? Nie ważne. Polecam! 
Tak na marginesie strasznie podoba mi się ta okładka. :)


Drugą piosenką jest "You don't belong" Daughtry jest to mocna piosenka, już dawno takich nie słuchałam . Odkryłam ją dzięki jakiemuś filmikowi z Pamiętników Wampirów. Jest również fantastyczna. Słowa zwłaszcza refren do mnie przemawiają. Również polecam.

Nie rozpisuje się dziś, bo mnie się zwyczajnie nie chce, miałam wam napisać recenzje filmów Anioły i Demony, lecz zrezygnowałam, jeśli chcecie to komentujcie. A tak wracając do Pamiętników, to co jesteście podekscytowanie przed wielkim finałem, bo ja tak. I to jak! Już nie mogę się doczekać, oczywiście czekam najbardziej na sceny Kloroline, ale mam wrażenie, że znowu do niczego nie dojdzie, lecz zawsze można mieć nadzieje, prawda? Po za tym martwię się o Damonka, po zaobaczeniu zdjęć, a rozszerzony zwiastun tylko podsycił moje podekscytowanie. Dobra uciekam pod prysznic.

Bye, bye.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz