sobota, 25 maja 2013

Piosenki

I ponownie, a jakby inaczej, znowu przychodzę do was z piosenkami tygodni, chyba.

Pierwsza i chyba ulubiona to "Belong" zespołu Cary Brothers. Świetna piosenka, a znam ją oczywiście fani Deleny już wiedzą. Tak właśnie z tej niesamowitej sceny z ostatniego odcinka sezonu 4, kiedy to Elena oświadczyła Damonami, że go wybiera i go kocha. YUPI! No ale dobrze, zachęcam jak zawsze do posłuchania. naprawdę piękna piosenka.

Wiecie co chyba Belong nie jest jednak ulubiona, nie wiem jak mogłam zapomnieć o "I love it" Icona Pop?! Ta piosenka... Nawet nie potrafię się wyrazić. Jest po prostu... bombastycznowybuchowa! Daje mi tyle energii i poprawia humor od razu przestaję się przejmować błahostkami i mieć wszystko gdzieś. Jak to w piosence "...I don't cary, I love it..." Tej musicie koniecznie posłuchać!

Kolejną fantastyczną piosenką jest "Things we lost in the fire" - Bastille. Bardzo fajna pioseneczka, lubię jej słuchać wracając ze szkoły.

I ostatnią piosenką, o której chcę napomknąć trochę więcej jest "Ugly" - The Exies. Jest to dla mnie wzruszająca piosenka, przemawiająca do mnie i zadająca mi pytania. Uświadamiająca moje wady i wady innych oraz to co powinnam w sobie zmienić.

Teraz jeszcze kilka piosenek, które chciałabym wam polecić, lecz nie będę już na ich temat się rozpisywać.

"When I was younger" - Liz Lawrence, przepiękna piosenka, przypomniała mi co mam zamiar zrobić, kiedy już będę zarabiać, że muszę się uczyć nie dla siebie, jak to wszyscy mówią, lecz dla mojej mamy i dziadków, żeby sprawić, że będą ze mnie dumni.  10/10
"Sail" -Awolnation. 8/10
"You send me" - Cought A Ghost 7/10
"Just give me a reason" - Pink  7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz