wtorek, 2 lipca 2013

Filmy czerwiec

Hejo! Przedstawię pokrótce filmy, które obejrzałam w czerwcu. Jest ich mniej niż zazwyczaj, bo tylko 7, ale nie miałam ochoty i czasu oglądać filmów w tym miesiącu.

1. Conan Barbarzyńca.

Film opowiada historię sławnego wojownika, którego rodzina i wioska zostaje zamordowana przez czarnoksiężnika, który chcę objąć władze nad światem dzięki "masce". Conan po wielu latach poszukiwań, w końcu natrafia na ślad mordercy jego wioski. Niby historia z opisu wydaje się oklepana, lecz film był naprawdę świetny. Zachwycili mnie aktorzy, kostiumy, scenografia no i oczywiście fabuła.      9/10

2. Pachnidło


Historia opowiada o Jean'e-Baptiste Grenouille, który jest obdarzony niezwykłym węchem. Chłopak zaczyna zabijać, aby na zawsze zachować zapach ludzkiego ciała i stworzyć najlepsze perfumy świata. Film ten poleciłam mi moja najlepsza przyjaciółka i muszę powiedzieć, że naprawdę przypadł mi do gustu.                        8/10

3. Czerwień Rubinu


Tego filmu nie umiem nawet opisać, wiem, że jest on ekranizacją znanej książki, o której także nie słyszałam. Opowiada on o rodzinie, która jest obdarzona specialną mocą przenoszenie się w czasie. Film według mnie dość słaby, lecz niektóre sceny były fajnie. Oczywiście występuje romansik. Trudno oglądało mi się ten film, gdyż aktorzy nie mówili po angielsku i czułam się strasznie nieswojo nie rozumiejąc co mówią.                              5/10

4. Uprowadzona


Córka dawnego policjanta zostaje porwana we Francji, a on ma tylko 4 dni na uratowanie jej. Film całkiem niezły obejrzałam, bo zaciekawił mnie początek, który widziałam w telewizji                   6/10

5. Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły


O tym filmie chyba nie muszę dużo mówić. Obejrzał go po raz dziesiętny, gdyż jest on genialny, ale jeśli ktoś nie oglądał to: Kowal Will Turner sprzymierza się z genialnym kapitanem Jackiem Sparrowem, by odzyskać swoją miłość - porwaną córkę gubernatora. Fantastyczny za każdym razem.                                                                       10/10

6. Trzynastka

                                                                 
Podchodziłam do tego filmu już kilka razy i w końcu udało mi się go obejrzeć. Nie był zły, ale też nie powalił mnie na kolana. Po recenzjach spodziewałam się czegoś lepszego. 
Wzorowa uczennica zmienia się w niegrzeczną dziewczynę po poznaniu Evie, która wprowadza ją do świata arkotyków, seksu, materializmu i lekkomyślnego nastoletniego buntu.                                                6/10

7. Blue Lagoon: The Awakening


Bardzo fajny film opowiadający historię "współczesną" dawnego film "Błękitna Laguna", który bardzo lubię. Dwójka nastolatków ląduje na bezludnej wyspie. Oczywiście rodzi się między nimi uczucie i tak dalej. Film bardzo fajny, w moim guście. Już od dawna szukałam jakiegoś młodzieżowego romansiku i znalazłam. Polecam!              9/10

Margaret
      

2 komentarze:

  1. Mam ochotę obejrzeć wszystkie ale nie wiem od czego zacząć. Może mała podpowiedź? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie oglądałeś to koniecznie najpierw obejrzyj Piratów, ale jeśli oglądałeś to obejrzyj Pachnidło albo Conana, oba świetne,wybierz to co jest najbardziej w twoim guście.

      Usuń