środa, 3 kwietnia 2013

Pamiętniki Wampirów - "American Gothic"

Postanowiłam, że po każdym nowy odcinku TVD będę robiła posta z wrażeniami. Dzisiaj American Gothic!

Po pierwsze oczywiście Klaroline! O chwili, gdy zobaczyłam zdjęcia promocyjne nie mogłam się doczekać tego odcinka i muszę powiedzieć, że się nie zawiodłam. Jest mi przykro tylko dlatego, że w scenie, gdy Claroline dotyka policzka Klausa, nie była to Cloroline tylko Silas, no ale cóż za pięknie przecież nie może być. Świetna była scena, kiedy Claroline mówi: "OMG! You do have a heart". Nie mogłam powstrzymać się od śmiechu. Zawiodłam się troszeczkę na scenie końcowej, gdyż liczyłam na więcej, lecz co tu mówić, zawsze myślę, że skończy się czymś więcej, ale jest nadzieja, że teraz będzie coraz goręcej między nimi, ponieważ za tydzień BAL! A wiecie sami co się dzieje na balach. 

Nie można zapomnieć o Katerine! Powrót w wielkim stylu, bo to przecież Katerine, można było się spodziewać, iż namiesza, lecz, że stanie się bardziej potulna i odda lekarstwo Elijah bez niczego w zamian? Cóż tym niewątpliwie zaskoczyła. Zaskoczyła nas również Elena, lecz czy pozytywnie? Wredna Elena, naprawdę wredna to coś zupełnie nowego. Przysporzy to wiele kłopotów braciom i nie tylko.

Nie wiem jak wy, ale ja cieszę się, że Elijah wrócił i mam szczerą nadzieję, że będzie więcej momentów Katerine + Elijah. Podoba mi się ta nowa para, niestety zaczęła mnie martwić inna, a mianowicie Delena. Jestem jej wielką fanką, lecz muszę przyznać, że ostatnio mnie nudzi i irytuję (nie sądziłam, że nastanie taki dzień, że powiem złe słowo na Delena) . Elena zmieniła Damon w dobrego, grzecznego chłopca, co mi się nie podoba. Brakuje mi bezwzględnego, brutalnego, SAMOLUBNEGO wampira, którym był w pierwszych sezonach, oczywiście nadal go uwielbiam, lecz chcę, że stary Damon wrócił.
Szkoda mi trochę Rebecah, gdyż nie dostała swojego lekarstwa, ale to dobrze nie lubiłam bym jej jako człowieka. Czekam z niecierpliwością na kolejny odcinek, a wy?
Link do humoru z tego odcinka.
https://www.youtube.com/watch?v=MKgZFjdSoEc




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz