poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Piosenki minionych tygodnii

Jak już mówiłam mam dzisiaj również dla was piosenki które były i nadal są ulubieńcami zeszłych 2, 3? tygodni.
Pierwszą z nich jest piosenka "Pop That Lock" Adama Lamberta. Ta piosenka daje mi tyle energii jest po prostu... Nie wiem co powiedzieć. Za każdym razem, gdy jej słucham mam ochotę tańczyć, ja która niegdy nie tańczę. Posłuchajcie nie pożałujecie. Oczywiście słowa również dodają energii i pewności siebie nie tylko rytm. Przesuń swoją barierę i posłuchaj tej piosenki.


Następną jest piosenka The Calling - Wherever You Will Go, dowiedziałam się o tej piosence czytając Pięćdziesiąt Twarzy Grey'a. Nawiązując do poprzedniego posta uwielbiam tą scenę, gdy Christian zaczyna grać i śpiewać, a wszyscy są tacy zszokowani i Grace ze łzami w oczach dziękuje Anastazji. Słowa są takie poruszające i piękne mają to coś. Wiem, że jest to już starsza piosenka i żałuje, że nie odkryłam jej wcześniej.


I moim ostatnim ulubieńcem jest piosenka, którą odkryłam w tym tygodniu. Jest to piosenka, która idealnie opisuje mnie i to kim jestem. Podnosi na duchu i zachęca do działania. Mogę słuchać jej kilkanaście razy na raz. Jest... idealna! Jest to utwór Shane'a Dawson'a (ma on niesamowity kanał na youtube) pod tytułem Fuck Up. Tej definitywnie powinien posłuchać te, kto cały czas czuje się jak oferma lub coś w tym stylu. Zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz