wtorek, 2 kwietnia 2013

Witam wszystkich!

Zainspirowana blogami innych oraz filmikami youtuberek postanowiłam założyć kolejnego bloga. Od dawno marzyły mi się kanał na youtube, lecz stwierdziłam, że nie jestem na niego gotowa, dlatego postanowiłam założyć bloga. Wciąż nie mogę zdecydować się do końca o czym on będzie, ale wiem że na pewno większość postów będzie recenzjami książek i filmów. Oprócz tego mogą znaleźć się tu:

- Przepisy na różne słodkości
- Outfity

- Wydarzenia z mojego życia
- Ulubione piosenki
- Coś o modzie
- Inne

Będę starała dodawać przynajmniej jednego posta w tygodniu, ale nie zawsze wszystko zależy ode mnie, wiecie jak to jest: szkoła, dom, znajomi. Lecz zwłaszcza szkoła, gdyż jestem w III klasie gimnazjum, a egzaminy tuż, tuż. A tak w ogóle nazywam się Małgorzata. Używam mojego pełnego imienia, ponieważ nie lubię żadnych zdrobnień, a szczególnie zgrubień od niego. To by było na tyle.  Mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz