niedziela, 7 kwietnia 2013

Piosenka tygodnia

Mam dziś dla was piosenkę, która podbiła moje serce tego tygodnia, a właściwie dwie. Obu słucham ponad tydzień i chyba znam ich już tekst na pamięć, ale nic nie mogę na to poradzić, są po prostu GENIALNE!

Pierwsza z nich to "Six Degrees Of Separation" zespołu The Script. Cóż mogę o niej powiedzieć, nigdy nie byłam w związku, więc możecie uznać, że nie wiem co się czuje po rozstaniu, lecz wiele razy czułam się porzucana, a ta piosenka zdecydowanie do tego nawiązuje. Posłuchajcie na prawdę warto. Ostatnio się łapie, że zaczynam wypisywać słowa refrenu wszędzie gdzie popadnie. ;-)


http://www.youtube.com/watch?v=FCT6Mu-pOeE

Druga to piosenka Brandon Heath - "Give me Your Eyes", nie jest to do końca mój klimat, ale te słowa... Nie raz doprowadziły mnie do płaczu, gdy tylko mam szanse wsłuchania się w nie od razu się wzruszam. Wyobrażam sobie jak inni widzą to co ja widzę swoimi oczami Naprawdę chciałabym dostać taką możliwość, chociaż na jedną sekundę...
Daje naprawdę dużo do myślenia o tym co dzieje się wokół nas.


http://www.youtube.com/watch?v=7mhpLjPslbM

Słodkich snów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz